De kracht van Lavazza koffiebonen

Het merk Lavazza staat al sinds de oprichting in 1895 voor initiatief, innovatie en passie. Altijd op zoek gaand naar nieuwe smaken en manieren om koffie beter en lekkerder te maken. Deze denkwijze heeft er onder andere voor gezorgd dat Lavazza vandaag de dag nog steeds een grote speler is op de wereldwijde koffiemarkt. Door een combinatie van de juiste kennis en een passie voor koffie zijn er een hoop zeer populaire producten ontstaan.

Waarom innovatie centraal staat

Innovatie is essentieel om iedere koffiedrinker tevreden te houden. Altijd maar dezelfde smaak drinken gaat op den duur vervelen. Bovendien is een bepaald product nooit perfect. Het kan altijd beter. Ook al is een bepaalde koffieboon nog zo lekker, er is altijd een manier om deze nog verder te optimaliseren. Door deze gang van zaken zijn er in de loop der jaren een groot aantal nieuwe koffiebonen geproduceerd door Lavazza. Deze zijn afkomstig uit verschillende werelddelen en leveren zo allemaal een andere combinatie van smaken. Voor de koffieontdekker is dit een waar genot. Innovatieve koffiebonen van Lavazza zijn bijvoorbeeld:

  • Lavazza Suerte koffiebonen: De ultieme combinatie van zachtheid en kracht komt tot uiting in deze Lavazza koffieboon. Een aan te raden optie voor iedere liefhebber.
  • Lavazza Qualita Rossa koffiebonen: De meest populaire optie van het merk Lavazza. Heeft herkenbare tinten van aroma en een vleugje karamel. Afgerond met een mooie crèmelaag een favoriete optie van menig koffiedrinker.
  • Lavazza Tierra! Brasile koffiebonen: Een koffieboon met een lichte zoete smaak, herkenbaar van cacao en hazelnoot.
Uncategorized

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.